fbpx

Caută produsele care te interesează

Caută

Află prețul acum:

Pentru companiile care utilizeaza produsele in mod curent sau cantitatile per comanda depasesc 2000 euro politica de preturi, discounturi si modalitatea de plata pot fi ajustate in functie de proiect si specificul companiei.

Parapete H2

Prezentare foto

Costuri de transport

(aplicabile la toate produsele livrate din depozitul OptGroup - Chinteni, jud. Cluj)

*costul si disponibilitatea transportatorilor vor fi confirmate pentru fiecare comanda in parte anterior lansarii acesteia

0 - 50 km

51 - 150 km

> 150 km

Camion cu macara

A-gabaritice

Detalii produs

Parapetele conform standardului SREN1317 este însoțit de certificat de performanță, CE și crash test.

Se poate utiliza pe toate categoriile de drumuri inclusiv autostrăzi sau drumuri naționale.

Lisele utilizate pot sa fie cu 2 sau cu 3 unde in funcție de tipul parapetelui.

Stâlpii au diferite secțiuni si pot sa fie bătuti în acostament, turnati in beton sau cu ajutorul fundatiilor isolate pentru sistemul de acostament sau fixați cu ajutorul a 4 conexpanduri pe grinda de beton a podurilor sau pe ziduri de sprijin din beton.

Parapetele H2 conform SREN1317 este însoțit de:

  • Marca CE
  • Declarație de Performanță
  • Crash Test

Stâlpii sunt de acostament( se bat în acostament cu ajutorul unui utilaj special) sau de pod(se fixează cu ajutorul a 4 conexpanduri pe grinda de beton a podurilor sau pe ziduri de sprijin din beton). 

Profilul stâlpului este: C, U , Sigma, etc.

Lisa are 3 unde și este fixată de stâlp cu ajutorul a două șurub, iar pentru a preveni rotirea lisei se montează  plăcuțe cu rol de antirotire.

Din 12 în 12 m se fixează pe lisă o catadioptrie care este inclusă în sistem, se poate opta pentru catadioptri suplimentare in cazul in doriti fixate la distante mai mici. 

Lisele se fixează între ele cu ajutorul a 12 șuruburi care sunt incluse în sistem.

La capetele fiecărui tronson este necesară montarea elementelor de capăt (fish tale) acesta se fixează cu 6 șuruburi. Suplimentar este nevoie de un stâlp de capăt pentru fiecare tronson. Exista situatii in care sistemul este montat cu lisa cazuta, fara sa fie nevoie de element de capat.