Politica de confidențialitate
1. Informare privind prelucrarea datelor personale
Dorim sa va informam ca, incepand cu data de 25 mai 2018, sunt aplicabile prevederile Regulamentului (UE) nr. 679/2016, al Parlamentului European si al Consiliului Uniunii Europene, privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor).
Firma noastra va asigura ca va prelucra datele tale in mod onest, transparent si informat, conform schimbarilor si modificarilor aduse de Regulamentul (EU) general privind protectia datelor persoanelor fizice nr. 2016/679 (GDPR).
2. Ce date prelucram despre dumneavoastra?
Datele personale inseamna orice date sau informatii care ne ajuta sa va putem identifica direct (de exemplu: numele, prenumele DV, nr de telefon, adresa de e-mail, date necesare pentru ofertare si pentru facturare ) sau indirect (de exemplu, in functie de profilul pe care il cream pentru a-ti transmite oferte personalizate locul de munca, ocupatia, categoria de client – constructor, proiectant, investitor, beneficiar, etc).
Politica noastra este de a colecta si prelucra doar datele care ne sunt necesare pentru furnizarea serviciilor noastre. Prelucram urmatoarele tipuri de date despre tine:
- Adresa de e-mail;
- Numar de telefon;
- Numele si adresa firmei / clientului;
- Numele si functia dumneavoastra;
- Informatii despre produsele si serviciile achizitionate;
Datele minorilor.
firma noastra nu permite prelucrarea datelor personale ale clientilor care nu au implinit varsta de 18 ani.
3. Crearea de profile automate in scop de marketing direct
Nu utilizam programe de creare automata a profilurilor de client.
4. Cat timp pastram datele tale?
- Prelucram datele tale pentru perioada necesara indeplinirii scopurilor pentru care acestea au fost colectate si conform politicilor noastre de retentie a datelor personale. In anumite cazuri, unele prevederi legale ne pot impune sau permite pastrarea datelor pentru o perioada mai indelungata.
Perioada de pastrare a datelor depinde in principal de urmatoarele:
pentru ce perioada avem nevoie de datele tale pentru a-ti oferi serviciile solicitate si a ne indeplini obligatiile fata de dv si pentru scopurile mentionate mai sus in prezenta Politica; - daca ai un cont de client deschis pe website-ul www.optgroup.ro In acest caz vom pastra datele tale cat timp acest cont de client este activ, dar nu mai mult de 5 (cinci) ani de la data ultimei autentificari in cont sau a ultimei comenzi; te vom notifica inainte de a inchide contul tau de client si a sterge toate datele asociate acestui cont de client;
- obligatiile legale sau contractuale ne impun pastrarea datelor tale pentru o anumita perioada de timp (de exemplu perioadele prescrise de lege pentru apararea drepturilor noastre in justitie).
Daca iti dezactivezi contul de client si ne soliciti in mod expres stergerea totala, datele asociate contului tau de client vor fi sterse sau anonimizate astfel incat sa nu mai poti fi identificat in sistemele noastre de evidenta a datelor, exceptand cazul in care suntem obligati sa pastram datele tale pentru o perioada mai lunga, in baza legii sau interesului nostru legitim.
5. Catre cine trimitem datele tale?
Datele tale personale pot fi transmise catre si pot fi prelucrate de partenerii nostri astfel:
- pentru transmiterea de contracte in original, numele si adresa dvs sunt transferate curierului postal.
- Catre furnizorul de produse in vederea transmiterii ofertelor de pret ( in cazul clientilor ) , respective in vederea intocmirii contractelor
- Catre client – in vederea identificarii produsului ( in cazul furnizorilor ) , respective in vederea intocmirii contractelor
- pentru abonarea la newsletter , adresa dvs de email este transferata furnizorului specializat in transmitere de newslettere.
Precizam ca:
- nu transferam datele dvs catre niciun serviciu sau agentie de publicitate;
- nu utilizam servicii de retargeting;
- nu utilizam sisteme de profiling;
- nu transferam datele niciunui client catre alt client fara acordul dv;
-
nu transferam datele niciunui furnizor catre alt furnizor fara acordul dv;
Transmiterea datelor catre autoritati si institutii publice sau organe judiciare
Putem transmite unele din datele tale personale autoritatilor sau institutiilor publice competente, atunci cand ne impune legea (de ex. investigarea fraudelor; prevenirea spalarii banilor; depunerea declaratiilor, situatiilor financiare la autoritatile fiscale etc.), sau putem transmite aceste date catre instantele judiciare atunci cand ne aparam in justitie, sau in fata altor autoritati publice.
Accesul auditorilor si consultantilor
Daca vom decide in viitor sa instrainam actiunile sau afacerea noastra vom oferi acces sau transmite auditorilor si consultantilor potentiali(ilor) cumparatori datele clientilor nostri pentru efectuarea auditului necesar achizitiei actiunilor/ afacerii. Pentru acest scop, ne vom asigura ca orice potential cumparator va urmari si implementa masurile de securitate necesare pentru protectia datelor tale, iar partile vor semna in prealabil un contract de prelucrare a datelor pentru scopul tranzactiei.
6. Cum asiguram securitatea datelor dumneavoastra?
Asiguram masurile tehnice si organizatorice necesare pentru colectarea, prelucrarea si pastrarea datelor in siguranta, inclusiv impotriva accesului neautorizat, al utilizarii neautorizate a datelor, sau distrugerii, pierderii sau alterarii datelor. Ne angajam sa pastram datele tale personale in siguranta si luam toate masurile de protectie rezonabile pentru a face acest lucru.
Implementam procese sistematice de instruire a persoanelor responsabile de securitatea IT si de monitorizare si audit al securitatii sistemelor si infrastructuri IT conform politicilor interne.
In plus, depunem toate eforturile rezonabile pentru a ne asigura (inclusiv prin contractele incheiate cu acestia) ca si parteneri nostri de incredere gestioneaza masuri tehnice si organizatorice adecvate pentru prelucrarea datelor pe care le impartasim cu acestia.
7. Ce drepturi si optiuni aveti cu privire la datele dumneavoastra?
Dorim sa ne asiguram ca in orice moment ai controlul deplin asupra datelor tale si ca iti poti exercita efectiv drepturile si optiunile pe care le ai potrivit GDPR.
Pentru a ne asigura ca ai controlul efectiv al datelor tale, te informam ca poti oricand sa ne soliciti datele pe care le avem despre dv, respectiv sa le modificam / stergem printr-un simplu e-mail la adresa office@optgroup.ro cu datele pe care doriti sa le eliminam din baza noastra de date.
8. Care sunt drepturile dumneavoastra si cum le puteti exercita?
Pe langa drepturile existente, de la data aplicarii Regulamentului beneficiezi de drepturi aditionale. Iata lista completa a drepturilor pe care le ai:
- Dreptul la informare: poti solicita informatii privind activitatile de prelucrare a datelor tale personale;
- Dreptul la rectificare: poti rectifica datele personale inexacte sau le poti completa;
- Dreptul la stergerea datelor: („dreptul de a fi uitat”) poti obtine stergerea datelor, in cazul in care prelucrarea acestora nu a fost legala sau in alte cazuri prevazute de lege;
- Dreptul la restrictionarea prelucrarii: poti solicita restrictionarea prelucrarii in cazul in care contesti exactitatea datelor, precum si in alte cazuri prevazute de lege;
- Dreptul de opozitie: poti sa te opui, in special, prelucrarilor de date care se intemeiaza pe interesul nostru legitim;
- Dreptul la portabilitatea datelor: poti primi, in anumite conditii, datele personale pe care ni le-ai furnizat, intr-un format care poate fi citit automat sau poti solicita ca respectivele date sa fie transmise altui operator;
- Dreptul de a depune plangere: poti depune plangere fata de modalitatea de prelucrare a datelor personale la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal;
- Dreptul de retragere a consimtamantului: in cazurile in care prelucrarea se intemeiaza pe consimtamantul tau, ti-l poti retrage oricand. Retragerea consimtamantului va avea efecte doar pentru viitor, prelucrarea efectuata anterior retragerii ramanand in continuare valabila;
- Drepturi suplimentare aferente deciziilor automate: poti cere si obtine interventia umana cu privire la respectiva prelucrare, iti poti exprima propriul punct de vedere cu privire la aceasta si poti contesta decizia.
9. Intrebari si solicitari privind protectia datelor
Va stam la dispozitie pentru orice nelamuriri, clarificari sau orice detalii de care ai nevoie cu privire la prezenta Politica de Prelucrare a Datelor.
Ne puteti contacta si pentru orice sugestii sau comentarii legate de aceasta Politica sau modul in care colectam si utilizam datele tale, la adresa de e-mail office@optgroup.ro